Природознавство 5 клас
Для повторення й узагальнення матеріалу, який ви розглядали на протязі карантину, пропонуємо звертатися до сайту за посиланням.
Тема: Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Співвіснування організмів.
1. Опрацюйте параграф 43 підручника або перегляньте відео за посиланням.
2. Складіть ланцюги живлення між організмами із запропонованого переліку:
Коник, дуб, конюшина, жаба, синиця, грак, гусінь, сова, миша, чапля.
3. Перегляньте відео за посиланням.
Виконайте завдання: визначте тип взаємовідносин між організмами.
Ведмідь – риба =
Яблуко – черв’як=
Бджола – квітка =
Білка – лось =
Два лося =
Два снігурі, що споживають насіння =
Білий гриб – дерево =
Трутовик - дерево =
Лисиця – блоха =
Тема: Угруповання організмів. Екосистеми.
1. Опрацюйте параграф 43 (ст. 186-187), 44
2. Перегляньте відео за посиланням.
3. Назвіть, які угруповання рослин існують в околицях вашої школи?
4. Наведіть приклади організмів, які живуть у різних ярусах лісу (малюнок додається).
5. Розділіть організми у групи: метелик, сова, дуб, росичка, яструб, бактерії гниття, лисиця, гусінь, хрущ, верба.
1) Утворювачі
2) Споживачі
3) Руйнівники
6. Випишіть у зошит представників різних екосистем (таблиця додається).
1) Екосистеми
2) Рослини
3) Тварини
Тема: Екскурсія «Рослинний і тваринний світ своєї місцевості»
Діти, організуйте екскурсію у природу разом зі своїми рідними.
Полюбуйтесь природою! Сфотографуйте у гарному ракурсі живий світ природи (рослини та тварини) та прозвітуйте у вигляді фотопрезетацій і цікавими фактами про цих організмів!
Матеріали підготували:
Терещук Наталія Миколаївна, учитель географії Згурівського навчально-виховного комплексу «Гімназія - загальноосвітня школа І ступеня» Згурівської районної ради Київської області;
Совенко Валерій Володимирович, завідувач кабінету географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «КОІПОПК».
Повністю скачати всі матеріали до заняття з додатками можна у вкладенні нижче: