Дистанційне навчання, природознавство 5 клас, тема «Вплив  на  організми  чинників  неживої  природи  (вода,  тепло).  Пристосування  організмів  до  періодичних  змін  умов  середовища»

ПРИРОДОЗНАВСТВО,  5 клас, тема «Вплив  на  організми  чинників  неживої  природи  (вода,  тепло).  Пристосування  організмів  до  періодичних  змін  умов  середовища»

Добрий  день, шановні учні! Оскільки карантин, то нам потрібно організувати  дистанційне  навчання  з  теми  «Вплив  на  організми  чинників  неживої  природи  (вода,  тепло).  Пристосування  організмів  до  періодичних  змін  умов  середовища».

Виконайте  наступні  завдання:
1. Перечитайте  відповідний  параграф  підручника  (§39).

2. Перегляньте  відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=uW7SUbbXGzU – Пристосування  організмів  до  періодичних  змін  середовища.
https://www.youtube.com/watch?v=oa5Xld6jQPs – Хто  з  тварин  вміє  маскуватися.
https://www.youtube.com/watch?v=KMsU33lfOSw – Адаптація:  чому  тваринний  та  рослинний  світ  може  навчити  людину.

3. Дайте коротку  письмову  відповідь  на  питання:
а) як  тварини  пристосувалися  до  умов  різного  зволоження;
б) які  пристосування  мають  рослини і  тварини  від  перегрівання  та  переохолодження;
в) які  зміни  у  природі  називаються  періодичними;
г) наведіть  приклади  пристосувань  організмів  до  зміни  дня  і  ночі  та  зміни  пір  року.

4. STEM-завдання.  У  програмі  PowerPoint  виконати  презентацію  «Вмілі  маскувальники»  з  прикладами  маскування  тварин.

У разі питань звертайтесь    tanya.sheva19@gmail.com 
З повагою, Шевченко  Т.М., учитель географії Мигалківського НВО «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Пісківської ОТГ Київської області.

Повністю скачати матеріали до заняття з усіма додатками можна у вкладенні нижче: