Дистанційне навчання, природознавство 5 клас, тема «Водне середовище існування»

Природознавство, 5 клас, тема заняття «Водне середовище існування»

Добрий день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо вам для опрацювання дистанційно наступну тему «Водне середовище існування»

Тема: Водне середовище існування
1. Опрацюйте параграф 41 підручника.
2. Перегляньте відео за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=7LgjqT3YKpI
3. Виберіть із переліку особливості наземно-повітряного середовища життя.
(Підкресліть правильну особливість)
1) Достатньо світла; практична відсутність світла; надмірна кількість світла.
2) Значні коливання температури; стала температура; незначні коливання температури; не стала температура.
3) Погана розчинність газів; дуже висока густина повітря; незначна густина повітря.
4) Достатня вологість; надмірна вологість; недостатня вологість; вологість залежить від положення території.
4. «Акваріум»
А) Визначте риб, які живуть у морях України
Кіль тю  са  осе  го  лос  мб  став 
Рбу  ску  чки  шк  бі  ка  рія  ри  м  ла
Да  би  ро  га  ти  лц  ба  
Хам  ле  дець  ка  лька  ша  ось   
Б) Визначте риб, котрі живуть у прісних водойма України
С  чір  но  ок   щц  то  пі  л   к  щц  
Бік  о  пі  ка  лий  рка  ом  роп  сь  ре   
А  р  кра  с   акц   фо  лив  сто  щ
Нь  чак  к  ло  я  би  р  унь  ра  ль
5. Розгляньте фото на сторінках підручника. (ст.177-180)
Назвіть, які пристосування мають ці організми до водного середовища життя.
6. «Станьте дослідниками природи».
Які організми живуть у водному середовищі вашої місцевості. Поясніть, як вони пристосувались до даних умов.

Матеріали підготували:
Терещук Наталія Миколаївна,
учитель географії Згурівського навчально-виховного комплексу «Гімназія - загальноосвітня школа І ступеня» Згурівської районної ради Київської області;
Совенко Валерій Володимирович, завідувач кабінету географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «КОІПОПК».

Повністю скачати матеріали до заняття з усіма додатками можна у вкладенні нижче: