Дистанційне навчання, природознавство 5 клас, тема "Вода на Землі. Властивості води. Три стани води. Кругообіг води в природі"

Природознавство 5 клас 

Тема: Вода на Землі. Властивості води. Три стани води . Кругообіг води в природі

Любі діти!
Сьогодні наприкінці нашого заняття ви в черговий раз переконаєтесь про важливість води для життя на Землі, пригадаєте властивості води, зумієте пояснити, як відбувається кругообіг води в природі, як потрібно ощадливо використовувати воду.
Ця чудодійна речовина є всюди: наше тіло складається переважно з води, вона є у всіх живих організмах, знаходиться в океанах, річках, озерах, під землею та в повітрі, законсервована в брилах віковічних льодовиків…Така проста і всім відома, вона, даруючи життя, сама наче жива, перебуває в постійному русі. Тож не випадково її називають «вічною та  невтомною мандрівницею». А ми з вами зараз також помандруємо з нею… Для початку розшифруємо послання… Для цього розглянемо хмару слів (хмара слів додається).

1. Починаєм! Перегляньте відео за посиланням. 
2. Дайте відповіді на питання:
• В яких агрегатних станах може перебувати вода?
• Які властивості води?
Дозволяється підглядати в підручник! (параграф 30 ст.106 підручника Т.В. Коршевнюк)
3. А ви знаєте, що в природі не існує а абсолютно чистої води? Яка властивість води в цьому винна? Наведіть приклади.
4. Вода з’явилася на Землі приблизно 3,8 млрд років тому, коли земна кора досить охолола. Багато років тому її можливо пили динозаври, а сьогодні п’ємо ми. Кількість води на Землі залишається майже незмінною. Як таке можливо? Зараз дізнаємось… Гайда за посиланням.
5. Про воду можна говорити безкінечно… Якщо подобається, подивись ще це відео за посиланням!

Закріплення вивченого матеріалу
Час попрацювати в зошитах…
Виконайте завдання в зошиті з друкованою основою ст.44 (автор Лариса Мечник)

Підсумки уроку
Попрацювали? На завершення послухайте оповідання за посиланням

Домашнє завдання
Прочитайте параграф 30 (авт. Т.В. Коршевнюк та ін.). Разом з дорослими помандруй своєю місцевістю. Які природні водойми в ній є? Склади розповідь про одну з них. Які заходи ви запропонували б для її охорони? Вже чекаємо на ваші виконані завдання!

Розробка Пащенко Юлії Георгіївни, вчителя географії ОНЗ Гребінківський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ», Гребінківської ОТГ Білоцерківського району Київської області
 

Скачати: