Дистанційне навчання, природознавство 5 клас, тема «Різноманітність  середовищ  життя  і  пристосування  організмів  до  життя  в  кожному  з  них.  Наземно-повітряне,  водне  і  ґрунтове  середовища  життя»

ПРИРОДОЗНАВСТВО,  5 клас, тема заняття «Різноманітність  середовищ  життя  і  пристосування  організмів  до  життя  в  кожному  з  них.  Наземно-повітряне,  водне  і  ґрунтове  середовища  життя»

Добрий  день, шановні учні! Сьогодні  пропоную  наступну  тему  для  опрацювання  дистанційно  «Різноманітність  середовищ  життя  і  пристосування  організмів  до  життя  в  кожному  з  них.  Наземно-повітряне,  водне  і  ґрунтове  середовища  життя».

Виконайте  наступні  завдання:
1. Перечитайте  відповідні  параграфи  підручника  (§40-42).

2. Перегляньте  відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4 – Різноманітність  середовищ  життя.  Наземно-повітряне  середовище.
https://www.youtube.com/watch?v=GXVjr1MUr6k&list=PLS3dH5drwWJb15kyQ6K9Ag...  – Чому  риби  мають  «риб’ячу»  форму.
https://www.youtube.com/watch?v=VEPDXLLaE2U – Тварини,  які  мешкають  у  ґрунті.

3. Дайте коротку  письмову  відповідь  на  питання:
а) які  умови  існування  у  наземно-повітряному  середовищі;
б) наведи  приклади  пристосування  організмів  до  життя  у  наземно-повітряному  середовищі;
в) які  умови  життя  у  організмів  у  водному  середовищі;
г) назви  рослини  і  тварини  водного  середовища;
ґ) які  умови  існування  організмів  у  ґрунтовому  середовищі;
д) як  пристосувались  мешканці  ґрунту  до  життя  у  ньому.

4. STEM-завдання.  У програмі  Word  створити  інфографіку  на  одну  з  тем:  «Тварини  наземно-повітряного  середовища»,  «Тварини  водного  середовища»,  «Тварини  ґрунтового  середовища».

У разі питань звертайтесь    tanya.sheva19@gmail.com 
З повагою, Шевченко  Т.М., учитель географії Мигалківського НВО «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Пісківської ОТГ Київської області.

Повністю скачати матеріали до заняття з усіма додатками можна у вкладенні нижче: