Дистанційне навчання, природознавство 5 клас, тема «Наземно-повітряне середовище»

Природознавство, 5 клас

Добрий день, шановні учні! Сьогодні пропонуємо вам для опрацювання  дистанційно наступну тему «Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя у кожному з них. Наземно-повітряне середовище».

Тема: Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя у кожному з них. Наземно-повітряне середовище.
1. Опрацюйте параграф 40 підручника.
2. Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=-RUJ4X0oB6o
3. Виберіть із переліку особливості наземно-повітряного середовища життя.
(Підкресліть правильну особливість)
1) Достатньо світла; практична відсутність світла; надмірна кількість світла.
2) Значні коливання температури; стала температура; незначні коливання температури; не стала температура.
3) Погана розчинність газів; дуже висока густина повітря; незначна густина повітря.
4) Достатня вологість; надмірна вологість; недостатня вологість; вологість залежить від положення території.
4. «Хто знає?»
Адаптація – пристосування організмів до змін навколишнього середовища.
Хто знає, де мешкають запропоновані організми? Як вони пристосувались до життя у цих умовах? Чи могли б вони жити у інших середовищах існування? (картинки додаються)
5. Спробуйте знайти організмів, які заховалися на картинках. Здогадайтесь, хто це? Як ви думаєте, чому ці організми так маскуються? (картинки додаються)

Матеріали підготували:
Терещук Наталія Миколаївна,
учитель географії Згурівського навчально-виховного комплексу «Гімназія - загальноосвітня школа І ступеня» Згурівської районної ради Київської області;
Совенко Валерій Володимирович, завідувач кабінету географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «КОІПОПК».

Повністю скачати матеріали до заняття з усіма додатками можна у вкладенні нижче: