Дистанційне навчання, географія 8 клас, тема "Озера України, їх типи. Водосховища та канали"

Географія 8 клас

Тема: Озера України, їх типи. Водосховища та канали

Вітаю вас, дорогі учні! Ми знову мандруємо водоймами України. 
Сьогодні на уроці:

• Ви маєте пригадати визначення понять «озеро», «водосховище», «канал».
• Пояснювати особливості походження та водного режиму озер.
• Знаходити та показувати на карті найбільші озера, лимани ,водосховища та канали України.
• Робити висновки про необхідність охорони озер.
• Розуміти необхідність раціонального використання води.

Тож починаємо знайомство з новою темою!

Вивчення нового матеріалу
Чи замислювалися ви, що таке озеро? Чим воно відрізняється від інших водойм? 
Озеро – це водойма, що має природну улоговину в земній поверхні, у якій стік води уповільнений або зовсім відсутній. В Україні налічується близько 20 тис. озер, з них 43 площею до 10 км.кв.  розподілені вони на території нерівномірно. Найбільшими озерними районами країни є Полісся, заплави Дніпра, Дунаю, та Сіверського Дінця, Поділля, Причорномор’я , а також гірські області.
Вони бувають стічні та безстічні, прісні та солоні. Пригадайте, з чим це пов’язано.
1. Щоб дізнатися більше, перегляньте відео за посиланням.
2. Опрацюйте параграф 27 підручника (автори С.Г. Кобернік та ін.)
3. Заповніть таблицю (таблиця додається):

1) Типи озерних улоговин
карстові
льодовикові
загатні
вулканічні
заплавні
озера-стариці
лиманні
2) Назви озер    
3) Розташування озер

4. Хочете цікавеньке про озера? Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=h-TKN-EJdPE 
5. Познайомимось зі штучними водоймами України. Для цього відкриваємо підручники на сторінці 140 (С.Г. Кобернік). Декількох хвилин вам буде достатньо.
6. А зараз продовжимо  виконання практичної роботи № 7. Нанесіть вказані в роботі озера, канали та водосховища на контурну карту.

Підсумок уроку
Сьогодні ви багато дізналися про озера, водосховища та канали України. Хочете перевірити свої знання? Тоді мерщій до гри! Перейдіть за посиланням. 
Успіхів вам! Усі виконані завдання надсилаємо після заняття.

Домашнє задання 
1. Підготуйте презентацію про водойми вашої місцевості.
2. Поміркуйте над питанням: Чи тільки користь є від створення штучних водойм?

Розробка Пащенко Юлії Георгіївни, вчителя географії ОНЗ Гребінківський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ» Гребінківської ОТГ Білоцерківського району Київської області

Повністю скачати розробку навчального заняття можна у вкладенні нижче:

Скачати: