Дистанційне навчання, географія 8 клас, тема «Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Міське і сільське населення»

Географія, 8 клас, тема заняття «Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Міське і сільське населення»

Шановні учні, батьки та вчителі! Працюючи і навчаючись в нестандартних карантинних умовах, ми звикаємо до віртуального спілкування, намагаємось зрозуміти один одного. І це здорово! Головне, сьогодні: згуртованість, організованість і оптимізм. Ми продовжуємо  надсилати вам  навчальні матеріали, які, сподіваємося,  допоможуть  краще зрозуміти й засвоїти програмовий матеріал, що розміщений в параграфах підручників. Всі розробки навчальних занять для дистанційного навчання продовжуємо розміщувати на сайті, за посиланням.

Тема заняття: Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Міське і сільське населення.
Виконайте завдання:

1. Перегляньте відео за посиланням, про класифікацію міст і сіл в світі (з 6 хв. 04 с. до 7 хв. 03 с.)
 https://www.youtube.com/watch?v=lFHfYUpwZhQ 

2. Перегляньте відео за посиланням, про густоту населення, територіальні відмінності густоти населення в Україні (з 4 хв. 20 с.) https://www.youtube.com/watch?v=fC4QrT9xpg4

3. Опрацювати параграф (за підручником Кобернік, Коваленко) 52.

4. Виконайте письмово завдання: 
4.1. Проаналізуйте дані щодо класифікації міст України за чисельністю, установіть зайве місто: 
Наприклад: Умань – середнє місто за чисельністю.
1. Київ, Тернопіль, Харків.
2. Одеса, Київ, Помічна.
3. Дніпро, Умань, Мукачеве.
4. Берегове, Ужгород, Трускавець.
5. Запоріжжя, Львів, Миколаїв.
4.2. Проаналізуйте дані щодо класифікації міст України за функціями, установіть зайве місто: 
Наприклад: Моршин – курортне місто
1. Знам’янка, Жмеринка, Трускавець
2. Чоп, Кривий Ріг, Маріуполь.
3. Шостка, Балаклія, Хорол.
4. Вінниця, Конотоп, Хмельницький
5. Хмільник, Миргород, Кривий Ріг.

5. Користуючися тематичними картами атласу підпишіть на контурній карті 5 областей України з найбільшою кількістю сільських жителів. Письмово поясніть причини такої концентрації сільського населення в цих областях. 

Матеріали підготував Красніков Віталій Костянтинович, завідувач Погребівської філії, вчитель географії та інформатики, Погребівська філія Опорного навчального закладу - Путрівський навчально-виховний комплекс "гімназія - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Васильківської районної ради Київської області.

Повністю скачати всі матеріали до заняття можна у вкладенні нижче: