Дистанційне навчання, географія 8 клас, тема «Етнічний та релігійний склад населення» + Презентація і завдання

Географія, 8 клас. Презентація й завдання до теми «Етнічний та релігійний склад населення»

Шановні восьмикласники! Ми продовжуємо працювати дистанційно і я сподіваюсь, що матеріали, які ми надсилаємо вам за посиланням, ви добросовісно виконуєте, читаєте параграфи і продовжуєте слухати уроки (відповідно до розкладу) Всеукраїнської школи онлайн на YouTube-каналі МОН.
Отже, на мою думку, навчальних матеріалів надходить достатньо і всі налаштовані на те, аби полегшити вам, дорогі діти, навчання в дистанційній формі. 
Продовжуйте виконувати завдання, і в зручний для вас спосіб та час, надсилати результати виконаної роботи електронною поштою або в один із месенджерів (Viber, WhatsApp, Facebook тощо) або іншими засобами зв’язку (за відсутності технічних засобів навчання або доступу до мережі інтернет), а також знімати на відео або записувати аудіо усних відповідей та надсилати файли вчителеві засобами електронного зв‘язку.
Не забувайте зазначати своє прізвище, ім’я та клас. Бажаю успіхів!

Географія, 8 клас. Презентація й завдання до теми «Етнічний та релігійний склад населення»
1. Опрацюйте теми і перегляньте презентацію.
Тема 3 «Етнічний склад населення» §§ 48, 49 
Тема 4 «Релігійний склад населення» §50
2. Для здійснення самоперевірки знань та практичних  вмінь виконайте наступні завдання: 

2.1. Дайте визначення понять: «народність», «етнос», «нація», «раса» (Слайди 2-9)
2.2. Назви відмінності у визначенні понять: «народність», «етнос», «нація», «раса» та побудуй ланцюг за етапами їх формування (Слайди 2-7, 9).
2.3. Визнач правильні твердження, поставивши біля них відповідь:  «нація»,  «етнос» 
• Духовна, культурно-політична та соціально-економічна спільність індустріальної епохи – це ____________
• Група людей, що має загальні об’єктивні чи суб’єктивні ознаки- це _____________

2.4. Розгадай анаграми і дізнаєшся про деякі ознаки етносу:
Відсповінняроа, овма, нітальстьнем, утбоп, їзчива, дартіїиц (слайд 6).

2.5. Чому в наш час існують не тільки нації, а й народності і навіть племена?
2.6. За даними ЮНЕСКО припускають, що континенти населяють близько 5 тис. етносів і народів, з яких лише близько 800 є націями? Чи допускаєте ви, що в майбутньому чисельність етносів може зменшитись? Якщо «так», то чому? 
Відповідь обґрунтуйте (слайд 5).
2.7. Користуючись картою атласу «Мовні сім’ї, групи та народи світу» та використавши карту з презентації (слайд 12), позначте на контурну карту райони поширення індоєвропейської мовної сім’ї.
2.8. Використавши (слайд 17), побудуйте кругову діаграму «Найпоширеніші мови світу»
2.9. З перелічених країн, вибери лише ті, які відносяться до однонаціональних: Україна, Росія, Китай, Польща, США, Аргентина, Японія, Італія, Білорусь, Німеччина, Швеція, Данія (Використай: слайди 19,20, підручник (стор. 239 автори: Т.Г.Гільберг, Л.Б. Паламарчук, В.В. Совенко) та Інтернет-ресурси).
2.10. Дайте визначення поняття «національна меншина», «діаспора». В чому подібність «за змістом» в цих поняттях? Яка найбільша за чисельністю в Україні національна меншина? (див. слайди 22- 24, карту атласу « Етнічний склад населення України»)
2.11. Підготуй цікаві факти з життя однієї національної меншини (за бажанням, на власний вибір).
2.12. Продовж речення: (слайди 26-28)
• Найпоширенішими у світі є такі релігії:________________________________________________________
• Християнство поділяється на такі напрямки _______________________________________________________
2.12. На яких континентах найбільш поширене християнство? Буддизм? Іслам? Що тобі відомо про них? (Див. слайди 29- 34, малюнки до карти атласу «Релігії світу»).
2.13. Що таке «національні релігії», «конфесії»? (слайд 35, стор. 245 підручника)
2.14. Що вам відомо про релігії в Україні? Чи вважаєш ти що: «Релігія є духовним явищем культури людства»? (Слайди 36- 38) 

Матеріали підготувала Бондаренко Лідія Дмитрівна, вчитель Рокитнянського КЗЗСО №2Рокитнянської районної ради Київської області

Повністю скачати матеріали і презентацію можна у вкладенні нижче: