Географія 7 клас. Тематичне оцінювання з розділів "Океани", "Вплив людини на природу материків і океанів"
Шановні семикласники, для повторення навчального матеріалу скористайтесь сайтом за посиланням.
Варіант 1
ОКЕАНИ. ВПЛИВ ЛЮДИНИ НА ПРИРОДУ МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ
І рівень
1. Океан, на просторах якого вільно могли б розміститися всі материки Землі:
а) Атлантичний;
б) Тихий;
в) Індійський.
2. Найбільші жолоби знаходяться в океані:
а) Північному Льодовитому;
б) Тихому;
в) Атлантичному.
3. Найтепліше море світу:
а) Чорне;
б) Біле;
в) Червоне.
4. Острови Нова Гвінея і Нова Зеландія мають походження:
а) материкове;
б) вулканічне;
в) коралове.
5. Яка з названих течій формується в Атлантичному океані:
а) Куросіо;
б) Перуанська;
в) Гольфстрім.
6. Море, що належить до Тихого океану:
а) Сарґассове;
б) Чукотське;
в) Філіппінське.
7. Географічний об’єкт, що сполучає Червоне та Середземне моря:
а) Гібралтарська протока;
б) Панамський канал;
в) Суецький канал.
8. Океан, який розташований у всіх географічних поясах:
а) Індійський;
б) Тихий;
в) Атлантичний.
9. Назвіть океан, в якому утворився найбільший ланцюг коралових островів:
а) Атлантичний;
б) Тихий;
в) Індійський.
10. Течія Західних Вітрів:
а) холодна;
б) тепла.
ІІ рівень
11. Дайте визначення поняттям:
Атол –
Солоність води –
12. Що таке моніторинг, яка його мета?
ІІІ рівень
13. Поясніть походження Маріанського жолоба.
ІV рівень
14. Дайте відповідь на одне з питань:
Чому наукові станції, які досліджують особливості природи навколо Північного полюса, через деякий час вже знаходяться на великій відстані від нього? Відповідь обґрунтуйте.
Які проблеми виникають на островах Океанії у зв’язку з їх господарським освоєнням? Які заходи можеш запропонувати для вирішення цих проблем?
У разі питань звертайтесь tanya.sheva19@gmail.com
З повагою, Шевченко Т.М., учитель географії Мигалківського НВО «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Пісківської ОТГ Київської області.
Повністю скачати обидва варіанти можна у вкладенні нижче: