Географія 7 клас, тема «Використання природних багатств материків та океанів»
Для повторення й узагальнення матеріалу, який ви розглядали на протязі карантину, пропонуємо звертатися до сайту за посиланням.
Тема уроку: «Використання природних багатств материків та океанів»
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграф 55 підручника (автори С. Г. Кобернік, Р. Р. Коваленко).
2. Виконайте схему (схема додається).
Природа і людина
1) Природні умови
(компоненти природи, які найбільше впливають на життя та господарську діяльність людей)
- рельєф
- клімат
2) Природні ресурси
(компоненти природи, які людина використовує у господарстві), бувають вичерпні та невичерпні
- мінеральні (корисні копалини)
- водні
- земельні
- кліматичні
- біологічні
3. Доповніть таблицю (таблиця додається).
Природоохоронні території
1) Тип територій
Заповідники
Національні природні парки
Пам’ятки природи
2) Функції
Охорона і дослідження природних комплексів.
Території повністю вилучаються із господарського використання.
4. Перегляньте відеофрагменти про найвідоміші природоохоронні території.
Джерело 1 – Асканія Нова
Джерело 2 – Йєллоустонський національний парк.
Матеріали підготували:
Горовий Олег Володимирович, учитель географії Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 з вивченням іноземних мов (школа лінгвістики) імені Заріфи Алієвої Ірпінської міської ради Київської області;
Совенко Валерій Володимирович, завідувач кабінету географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «КОІПОПК».
Повністю скачати матеріали до заняття з усіма додатками можна у вкладенні нижче: