Повідомлення про помилку

Notice: unserialize(): Error at offset 11 of 33 bytes in variable_initialize() (line 1189 of /var/www/geograf/data/www/geographer.com.ua/includes/bootstrap.inc).

Дистанційне навчання, географія 7 клас, тема "Північна Америка. Географічне положення. Історія відкриття та освоєння"

Географія 7 клас

Тема: Північна Америка. Географічне положення. Історія відкриття та освоєння. Практична робота №9. «Позначення на контурній карті географічних об’єктів Північної  Америки»

Мета та очікувані результати:  
Після цього уроку ви будете:
знати дослідників материка;
характеризувати особливості географічного положення Північної  Америки;
визначати координати крайніх точок материка;
знаходити і показувати на карті географічні об’єкти, що розташовані вздовж берегової лінії материка;
обґрунтовувати вплив географічного положення материка на його природу; 
аналізувати інформацію та виділяти головне. 

1. Інформаційна хвилинка:
Діти, сьогодні  ми розпочинаємо подорож на  континент, який за площею та кількістю населення займає третє місце в світі. З космосу він нагадує величезний трикутник. Цікавим є те, що кожна його  країна  має вихід до моря. Континент омивається трьома океанами Атлантичним, Тихим та Північним Льодовитим. На його території  проживає найбільша кількість олімпійських чемпіонів. Свою назву цей материк дістав на честь мореплавця Амеріго Веспуччі. Ви вже здогадались, що ми відправляємось до Північної Америки.  

2. Візитівка Північної Америки (візитівка додається)

3. Творча лабораторія «Подорож у минуле»
• Пропоную зазирнути в минуле, пригадати історію відкриття і дослідження Північної Америки. Перегляньте відео за посиланням.
Будьте уважними! Після перегляду відео на вас чекають завдання у Творчій лабораторії.
• Завдання Творчої лабораторії: заповнити таблицю «Відкриття й дослідження Північної Америки» (таблиця додається).

Таблиця (3 колонки)
1) Роки дослідження    
2) Дослідники    
3) Результати відкриттів

4. Хмара слів «Географічні об’єкти Північної Америки» (хмара слів додається)
На горизонті з’явилася хмара, яка допоможе визначити географічні об’єкти Північної Америки та виконати завдання в Картографічній лабораторії.  

5. Картографічна лабораторія. Виконання практичної роботи №9 
Завдання Картографічної лабораторії:
- перегляньте відео за посиланням
- проаналізуйте хмару слів; 
- знайдіть об’єкти на фізичній карті атласу;
- заповніть таблицю (таблиця додається);
- підпишіть  назви географічних об’єктів  на контурній карті; 
- визначте  координати крайніх точок. 

Таблиця (2 колонки)
1) Категорії географічних об’єктів
Крайні точки 
північна -
південна -
західна -
східна -
Океани, що омивають материк
Острови
Півострови
Моря
Океанічні течії
Затоки
2) Назви  географічних об’єктів

Розв’яжіть задачу:
Розрахуйте протяжність Північної Америки з півночі на південь в градусах і кілометрах: 
- користуйтесь показниками географічної широти крайніх південної та північної точок.
- використовуйте довжину одного градуса меридіана приблизно 111,1 км.

6. Закріплення вивченого матеріалу
Для закріплення вивченого матеріалу скористайтесь онлайн-тренажером «Об’єкти берегової лінії Північної Америки» та перейдіть за посиланням або QR-кодом (QR-код додається)

А також перевірте свої знання за тестом «Географічне положення Північної Америки» (QR-код додається).

7. Домашнє завдання 
• Опрацювати параграф 36 в підручнику (автори В.Ю. Пестушко,
Г.Ш. Уварова). 
• Знайти на карті географічні об’єкти Північної Америки, названі на честь її першовідкривачів.

Бажаю успіхів! Діліться своїми досягненнями та результатами. 

Розробка Дяченка Сергія Олександровича, вчителя географії Переяславської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Переяславської міської ради Київської області

Повністю скачати розробку навчального заняття можна у вкладенні нижче: