Дистанційне навчання, географія 7 клас, тема «Населення Євразії» + Презентація до теми

Географія, 7 клас.  Презентація до теми: «Населення Євразії. Найбільші держави Європи та Азії. Практична робота №10 «Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії»

Шановні  семикласники! Продовжується карантин і ми продовжуємо працювати дистанційно. Дуже приємно чути слова вдячності від окремих учнів і батьків в адресу учителів, які прикладають зусилля  з метою надання  допомоги, вам діти, в опануванні нового навчального матеріалу. Отже ми продовжуємо надсилати  до ваших послуг  навчальні матеріали і просимо скористатись ними на сайті за посиланням.

Географія, 7 клас. Тема: «Населення Євразії. Найбільші держави Європи та Азії. Практична робота №10 «Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії»
1. Опрацюйте § 56 «Населення. Держави» та перегляньте презентацію.

Запитання та завдання для самоперевірки 
2. Виберіть з переліку лише ті географічні об’єкти, по яких проходить кордон між Європою і Азією: 
А) Уральські гори  
Б) Карпати  
В) Кавказ  
Г) Протоки Босфор і Дарданелли
Д) Суецький канал  
Ж) Уральські гори  
З) р. Емба  
И) Кумо-Маницька западина 
І) Карське море.
3. Проведіть цей кордон на контурній карті, використавши карту «Фізична карта Євразії» та слайд 6 (карта додається).
4. Порівняйте території (площі) материків та кількість населення, що проживає на них. Зробіть висновки та обґрунтуйте їх (слайди 2,3).
5. Скільки населення проживає на земній кулі та які прогнози ООН на майбутнє (слайди 2,4 ).
6. Пригадайте:  які чинники впливають на розміщення населення? (слайд 5).
7. Поясніть, яким чином ці чинники впливають на розміщення населення на материку Євразія?
8. Яка кількість жителів проживає на материку Євразія? Яка частина материка: Європа чи Азія більше заселена? (слайд 14).
9. Пригадайте з курсу «Географія, 6 клас»: які є раси людей та як вони розселені на материку, відповідно до расових ознак? (слайди 10-13). 
10. Представники яких рас, населяють материк Євразію? Назвіть території материка, які відрізняються за расовим складом населення? (слайди 12, 13).
11. Людська раса, яка на материку Євразія становить 47% населення – це:
А) європеоїдна   
Б) негроїдна  
В) монголоїдна  
Г) австралоїдна
12. Пригадайте визначення «густота населення». За картою атласу «Населення та густота населення світу», (слайд 16), визначіть  густозаселені регіони  на материку Євразія?  Поясніть,  чому  одні території густозаселені, а інші ні? (слайд 16).
13. Використавши  формулу  для обчислення густоти населення (густота населення = кількість населення/площа) та слайди 2 і 3, обчисліть густоту населення на будь-якому континенті (на вибір).
14. Використавши карту атласу «Народи та густота населення світу» та слайди 17- 20, складіть ланцюжок за схемою (для материка Євразія) «РАСА - МОВНА СІМ’Я - ГРУПА - НАРОДИ - МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ”  
15. До якої мовної сім’ї та мовної групи належать українці? (карта атласу).
16. Де живуть і до якої мовної сім’ї та групи належать: французи, шведи, румуни, афганці, тибетці, китайці? (карта атласу).
17. Установіть, які мовні групи належать до складу індоєвропейської сім’ї? (карта атласу, слайд 20).
18. Використавши  вставку  «Релігії» в карті атласу «Народи та густота населення світу», слайди 21, 22, визначте які види релігій поширені серед народів, які проживають на материку Євразія?
19. Розглянувши  карту « Євразія. Політична карта» та слайди 23- 28 назвіть:
• Скільки  незалежних  держав налічується  на материку Євразія, зокрема в Європі, Азії? (слайд 23, 24).
• Назвіть найбільші за площею країни? Яке місце за площею в Європі відводиться Україні? (слайд 25).
• Назвіть «карликові» країни Євразії і  знайдіть їх на карті. Ознайомтесь з цими країнами (слайд 26), використавши Інтеренет-ресурси.
• Які  європейські та азіатські країни з високим ступенем розвитку економіки вам відомі? Чим вони вас приваблюють? (слайд 27).
• Знайдіть на карті атласу «Євразія. Політична карта» міста і міські агломерації з великою щільністю населення (слайд 28).
20. Які бувають країни за національним складом? Покажіть їх на карті (слайд 29).
21. Яке місце України у зовнішньо-економічних відносинах  з окремими країнами світу та Євразії? (слайди 30, 31).
22. Виконайте  практичну роботу № 10 та проведіть дослідження (стор.216 підручника).

Матеріали підготувала Бондаренко Лідія Дмитрівна, вчитель
Рокитнянського КЗЗСО №2Рокитнянської районної ради Київської області.

Повністю скачати  матеріали і презентацію можна у вкладеннях нижче: