Географія 7 клас
Тема: Географічне положення, берегова лінія та дослідження Південної Америки.
Любі учні!
Наприкінці заняття ви будете:
Називати: особливості географічного положення материка
Характеризувати історію відкриття та дослідження південної Америки.
Показувати на карті об’єкти географічної номенклатури
Завдання:
Виконують усі «тут і зараз»
Мотивація навчальної діяльності:
1. Перегляньте фрагмент відео (0:00 - 0:40) за посиланням:
Вивчення нового матеріалу:
2. Опрацюйте параграф 19 підручника (автори С. Г. Кобернік, Р. Р. Коваленко)
3. Перегляньте відео до кінця за посиланням:
4. На контурну карту нанесіть елементи берегової лінії материка:
Море: Карибське
Затока: Ла-Плата
Протоки: Дрейка, Магелланова
Острови: Вогняна Земля, Фолклендські (Мальвінські), Галапагос
Миси: Гальїнас, Фроуерд, Горн, Паріньяс, Кабу-Бранку
Канал: Панамський
4. Перегляньте відео за посиланням:
5. Дайте відповідь на питання письмово:
За допомогою тексту підручника випишіть імена європейських мандрівників, які відкрили й досліджували Південну Америку.
Якого географа називають «другим Колумбом» і чому?
Закріплення вивченого матеріалу:
Виконайте вправу на платформі learningapps за посиланням:
Підсумок уроку.
Закінчіть речення:
1. Береги Південної Америки омивають океани …
2. Материк розташований у півкулях …
3. Канал, що відокремлює Південну Америку від Північної називається …
4. На півночі материк омивається водами ….. моря
5. Відносно нульового меридіана материк повністю розташований у … півкулі.
6. Частина світу Америка була відкрита …
7. Назва нової частини світу походить від імені мореплавця …
Завдання для тих, хто закоханий у географію
Гра «Лови помилку»
Прочитайте опис географічного положення Південної Америки складений учнем. Знайдіть і виправте помилки. Для цього перейдіть за QR-кодом (додається у конспекті уроку)
Розробка Фесак Людмили Михайлівни, учителя географії ОЗНЗ «Ківшоватський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» Таращанської ОТГ Київської області
Повністю скачати розробку заняття можна у вкладенні нижче: