Дистанційне навчання, географія 6 клас, тема «Значення вод суходолу для природи та людини. Охорона вод Світового океану і суходолу»

Географія  6 клас, тема заняття «Значення вод суходолу для природи та людини. Охорона вод Світового океану і суходолу»

Шановні шестикласники! Працюючи і навчаючись в нестандартних карантинних умовах, ми  звикаємо до віртуального спілкування, намагаємось зрозуміти один одного. І це здорово! Головне, сьогодні: згуртованість, організованість і оптимізм. Ми продовжуємо надсилати вам навчальні матеріали, які, сподіваємося, допоможуть кращому засвоєнню інформації, розміщеної в параграфах підручників. Всі розробки навчальних занять для дистанційного навчання продовжуємо розміщувати на сайті за посиланням.

Тема заняття: Значення вод суходолу для природи та людини. Охорона вод Світового океану і суходолу.
Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 48 підручника
2. Заповніть схему "Де людина використовує воду?" (схема додається)

3. Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=WjgFPRi24Lw 
Заповніть схему «Джерела забруднення та наслідки» (схема додається)

1) Джерела забруднення  води
1. Нафта і нафтопродукти
2. Стічні води
3. Важкі метали
4. Кислотні дощі
5. Теплове забруднення
6. Механічне забруднення
7. Радіоактивні метали
2) Наслідки забруднення

1. Ускладнює фотосинтез, призводить до гибелі організмів
2. ...
3. ...
4. ...
5. ...
6. ...
7. ... 

4. Перегляньте відео і розкажіть, яких заходів, на вашу думку, потрібно вжити для охорони Світового океану і вод суходолу?
https://www.youtube.com/watch?v=XzQUYuW1oqM – як очистити океан від пластику

5. Цікаві факти: Сучасне місто використовує води з розрахунку на одну людину 300-500 л/добу, що значною мірою перевищує мінімальну потребу у воді однієї людини (25 л/добу). Протягом століття витрати води в таких містах, як Париж, Нью-Йорк, Москва, зросли більш як у 100 разів. У багатьох країнах виникли проблеми з постачанням води у великі міста.
Зробіть маленьке дослідження:
1. Дослідіть, скільки в середньому ви використовуєте води щодня.
2. Скільки води використовує ваша сім’я за добу, за місяць.
3. Запропонуйте способи економії води членами вашої родини 
4. Представте результати вашої роботи у вигляді брошури, малюнку, презентації та інше.

Матеріали підготували:
Терещук Наталія Миколаївна,
учитель географії Згурівського навчально-виховного комплексу «Гімназія - загальноосвітня школа І ступеня» Згурівської районної ради Київської області;
Совенко Валерій Володимирович, завідувач кабінету географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «КОІПОПК».

Повністю скачати всі матеріали до заняття можна у вкладенні нижче: