Дистанційне навчання, географія 6 клас, тема «Узагальнюючий урок з теми «Гідросфера»

Географія, 6 клас. Тема: Узагальнюючий урок з теми «Гідросфера»

Любі діти, дорогі шестикласники! Продовжується клятий карантин! А разом з тим і ми продовжуємо з вами наше віртуальне спілкування. Звичайно, не помилюсь, коли скажу, що більшість серед вас ті, хто скучають за школою, за друзями… Але переконана, що окремі скучають і за «живими» уроками. Нічого, мої дорогенькі, карантин, сподіваюсь, нас багато чому навчить. А чого саме він нас навчив, поговоримо при зустрічі… А зараз продовжуємо наші віртуальні уроки географії. Як завжди, ми розміщуємо їх на сайті за посиланням.

Географія, 6 клас. Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми «Гідросфера»
З метою самоперевірки засвоєння вами змісту теми «Гідросфера» пропоную вам виконати наступне:

І рівень
Виберіть правильну відповідь:
1. Дайте визначення понять: гідросфера, затока, протока, острів, півострів, озеро, річка, проміле, окраїнне море, планктон, айсберг, витік, гирло, басейн, річище, заплава, вододіл, пороги, тераса, водоспад, повінь, межень, паводок, льодостав, дельта.
2. В океані знаходиться:
А) 78 % води; 
Б) 68 % води; 
В) 88 % води; 
Г) 98 % води. 
3. Море – це:
А) єдиний водний простір, оточений з усіх боків  материками;
Б) частина океану відокремлена від нього ділянками суходолу, підняттями дна;
В) вузька смужка води, що розділяє ділянки суходолу і з’єднує між собою суміжна водні басейни;
Г) частина океану, що глибоко вдається в суходіл.
4. Середня солоність Світового океану:
А) 42 ‰;  
Б) 32 ‰; 
В) 39 ‰; 
Г) 40 ‰.
5. Озерні уголовини, що утворилися в місцях розломів і опускань земної кори, називаються:
А) лиманними; 
Б) залишковими; 
В) тектонічними; 
Г) льодовиковими.
6. Заповніть таблиці: 1,2 (Таблиці додаються)
Таблиця 1.
Океани
1)
2)
3)
4)

Таблиця 2.
Води суходолу
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)

ІІ рівень
7. Які властивості вод Світового океану?
8. Що таке режим річки? 
9. Для чого створюють водосховища?
10. Як розрізняють озера за походженням уголовин?
11. Які типи живлення річок існують?
12. Як використовують підземні води?
ІІІ рівень
13. Поясніть, що таке цунамі та як вони утворюються?
14. Поясніть будову річкової долини.
15. Поясніть причини утворення льодовиків.
16. Як вітер змушує рухатися воду у Світовому океані?
17. Поясніть як утворюються лиманні озера.
ІV рівень
18. Чи скрізь вода в океанах однакова? Як змінюється температура поверхневих вод океанів з півночі на південь?
19. Доведіть, що проблеми Світового океану зумовлені діяльністю людини. Назвіть найбільші джерела забруднення.

У вільну хвилинку (для тих, хто любить географію)
Розв’яжіть кросворд (кросворд додається)

По горизонталі: 1. Місце, де річка впадає в іншу водойму. 
2. Частина суходолу, з трьох сторін оточена водою, а з четвертого сполучена з суходолом. 
3. Штучна водойма. 
4. Найнижче місце в річковій долині, по якому постійно тече вода.
5. Ділянка суходолу, оточена з усіх сторін водою. 
6. Плаваюча гора льоду.
7. Вертикально направлений струмінь води. 
8. Період найменшого рівня води в річці. 
9. Природний водний потік. 
10. Раптове підвищення рівня води в річці.
По вертикалі: 1. Водна оболонка Землі.

Матеріали підготувала Бондаренко Лідія Дмитрівна, учитель географії Рокитнянського КЗЗСО №2 Рокитнянської районної ради Київської області.

Повністю скачати матеріали до заняття з усіма додатками можна у вкладенні нижче: