Дистанційне навчання, географія 6 клас, тема «Рухи води у Світовому океані»

Географія (6 клас) тема «Рухи води у Світовому океані»

Доброго дня, шановні батьки, вчителі та учні й учениці! Оскільки карантин, то нам потрібно організувати дистанційне навчання. Протягом карантину у нас «випадає» 5 уроків, тому усі матеріали до уроків ми розміщуватимемо на нашому сайті. 
Отож, пропонуємо вам заняття на тему «Рухи води у Світовому океані» (параграфи 43,44 підручника). 
Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте відповідні параграфи підручника.
2. Перегляньте відеофрагменти про утворення океанічних течій та припливів і відпливів.
https://www.youtube.com/watch?v=fG3aSH4xplw – Як діють океанічні течії
https://www.youtube.com/watch?v=p3je1B-WfqQ – Куди дівається вода під час відпливів
3. Заповніть таблицю, користуючись параграфами підручника:
Рухи води у Світовому океані

Вид руху води
Причина утворення                        

Хвилі
 

Цунамі
 

Припливи і відпливи                     
 

Океанічні течії
 

4. Позначте на контурній карті (Океани, с. 12-13 контурної карти) теплі течії: Гольфстрім (найпотужніша тепла течія світу), Куросіо, Північноатлантична; холодні течії: Течія Західних вітрів (найпотужніша холодна течія та єдина, яка проходить через усю Землю), Перуанська (Гумбольдта), Бенгельська.
Теплі течії позначаємо червоною ручкою (олівцем), холодні – синьою. Обов’язково вказуємо їх напрямок. 
5. Дайте письмову відповідь на питання (2-3 речення):
а) Чому Перуанську течію з температурою води +22°С вважають холодною, а Північноатлантичну з температурою +2°С – теплою.
б) Чому Гольфстрім і Північноатлантичну течію вважають обігрівачами Європи?
в) Як течії впливають на клімат материків?

З повагою, О. В. Горовий, учитель географії Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 з вивченням іноземних мов (школа лінгвістики) імені Заріфи Алієвої Ірпінської міської ради Київської області.

Увага! Скачати урок у вордовському документі можна у вкладенні нижче: