Дистанційне навчання, географія 6 клас, тема «Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води»

Географія, 6 клас, тема заняття «Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води»

Шановні учні, батьки та вчителі! Працюючи і навчаючись в нестандартних карантинних умовах, ми звикаємо до віртуального спілкування, намагаємось зрозуміти один одного. І це здорово! Головне, сьогодні: згуртованість, організованість і оптимізм. Ми продовжуємо  надсилати вам  навчальні матеріали, які, сподіваємося,  допоможуть  краще зрозуміти й засвоїти програмовий матеріал, що розміщений в параграфах підручників. Всі розробки навчальних занять для дистанційного навчання продовжуємо розміщувати на сайті, за посиланнням.

Тема заняття: «Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води»
Виконайте завдання:

1. Проблемне питання:
Розгляньте малюнки. Напишіть, де на вашу думку, беруть воду для того, щоб ми змогли обрати для себе смачну і корисну?
(Малюнки додаються)

2. Перегляньте відео «Кругообіг води в природі»
https://www.youtube.com/watch?v=HhHoSIxduRg
Дайте відповідь на запитання:
- Як вода потрапляє під землю?

3. Для того, щоб дізнатись, як і де з’явилася ця вода, опрацюйте параграф 47 підручника та перегляньте відео презентацію за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=1O08ETUAQ9k

4. Дайте визначення поняття «підземні води». Випишіть у зошит.

5. Випишіть у зошит визначення понять «водопроникні» та «водонепроникні» породи.
Завдання у зошит:
Перепишіть у зошит гірські породи та підкресліть червоним кольором – водопроникні, а синім – водонепроникні.
Глина, пісок, мармур, крейда, вапняк, галька, граніт, крейда, пемза.

6. Розгляньте малюнок 127 у підручнику та напишіть, що позначено на малюнку нижче цифрами 6, 7, 8, 9, 10, 11. (Малюнок додається)

7. Доповніть таблицю, перемалювавши її у зошит (Таблиця додається)

Типи підземних вод
1) Типи підземних вод (Грунтові, Міжпластові)
2) Умови утворення    
3) Тип живлення    
4) Використання
- У чому відмінність між ґрунтовими та між пластовими водами?

7. Пошук відповіді на проблемне питання:
- То де знаходиться та як утворюється мінеральна вода? ( коротко напишіть)

8. Перегляньте цікаве відео про Ісландію – країну термальних джерел і гейзерів
https://www.youtube.com/watch?v=WXKpWeX6Z84
Дайте відповіді на запитання:
- Які води називають термальними?

9. Пошукове питання:
Знайдіть в додаткових джерелах інформації:
- Де в Україні є райони термальних вод?

10. Діти, напишіть, який факт з даної теми вас найбільше вразив?

Матеріали підготували:
Терещук Наталія Миколаївна,
учитель географії Згурівського навчально-виховного комплексу «Гімназія - загальноосвітня школа І ступеня» Згурівської районної ради Київської області;
Совенко Валерій Володимирович, завідувач кабінету географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «КОІПОПК».

Повністю скачати матеріали до заняття з усіма додатками можна у вкладенні нижче: