Дистанційне навчання, географія 6 клас, тема «Льодовики та багаторічна мерзлота» (Варіант 2)

Географія, 6 клас, тема заняття: «Льодовики та багаторічна мерзлота»

Шановні шестикласники! Працюючи і навчаючись в нестандартних карантинних умовах, ми  звикаємо до віртуального спілкування, намагаємось зрозуміти один одного. І це здорово! Головне, сьогодні: згуртованість, організованість і оптимізм. Ми продовжуємо надсилати вам навчальні матеріали, які, сподіваємося, допоможуть кращому засвоєнню інформації, розміщеної в параграфах підручників. Всі розробки навчальних занять для дистанційного навчання продовжуємо розміщувати на сайті, за посиланням. 

Тема заняття: «Льодовики та багаторічна мерзлота»
Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 52 підручника (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
2. Перегляньте відео-урок: 
https://www.youtube.com/watch?v=cN22efTMoIU – Льодовики та багаторічна мерзлота
3. Запишіть у зошит визначення понять «льодовик», «снігова лінія», «багаторічна мерзлота», «айсберг».
4. Виконайте у зошиті схему (схема додається).

Льодовики
1) Покривні - покривають поверхню суходолу (Антарктида, о. Ґренландія)
2) Гірські - утворюються в горах в усіх широтах

5. Пригадайте позначення льодовиків на карті. Знайдіть на карті світу основні площі льодовиків: покривних та гірських.
6. Дайте короткі відповіді на питання (2-3 речення).
- Як змінюється висота снігової лінії із віддаленням від екватора до полюсів?
- За яких умов утворюється багаторічна мерзлота?
- Чи можуть бути айсберги корисними для людини? Чому?

Успіхів вам, шановні учні! Надіємось, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи! 

Матеріали підготували: 
Горовий Олег Володимирович, учитель географії Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 з вивченням іноземних мов (школа лінгвістики) імені Заріфи Алієвої Ірпінської міської ради Київської област;.
Совенко Валерій Володимирович, завідувач кабінету географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «КОІПОПК».

Повністю скачати матеріали до заняття можна у вкладеннях нижче: