Дистанційне навчання, географія 6 клас, тема «Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали»

Географія, 6 клас, тема «Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали»
Доброго дня, шановні батьки, вчителі та шестикласники! Оскільки карантин продовжується, то ми навчаємося в дистанційному режимі. Отож, пропонуємо вам сьогодні заняття на тему «Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали». Для продуктивної роботи нам знадобляться: підручник, атлас, робочий зошит, інтернет і, звичайно ж, хороший настрій. Тож бажаємо вам успіхів!

Тема: Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали.
1. Для початку повторимо «Озера та їх типи». Перевірте, на скільки ви зрозуміли дану тему.
Пропоную завдання за посиланням. 
https://learningapps.org/7084338
https://learningapps.org/4894384
2. Опрацюйте параграф 45 (Т.Г.Гільберг, Л.Б.Паламарчук)
3. Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M&feature=share&fbclid=IwAR2fW... Болото -  що це?
Дайте визначення поняття «Болото» ( запишіть у зошит)
Заповніть таблицю (таблиця додається) 

Таблиця має чотири колонки
1) Типи боліт    
2) Розташування    
3) Живлення    
4) Органічний світ

4. Пригадайте, як на карті позначаються болота?
Знайдіть на фізичній карті півкуль та фізичній карті України території, де є болота. Позначте їх на контурній карті ( де позначали водні об’єкти)
5. Перегляньте цікаві відео про болота ( за бажанням, але це цікаво)
https://www.youtube.com/watch?v=vwUrcWGRooQ Загублений світ
https://www.youtube.com/watch?v=d2I-kjdUF6Q&feature=share&fbclid=IwAR3p9... найбільше болото
https://www.youtube.com/watch?v=MVXAdTZykIw&list=RDCMUCTrxl4u_Im4JdWumcn... болото Пантанал
https://www.youtube.com/watch?v=sPY0_Ng8ngc  Васюганські болота
https://www.youtube.com/watch?v=oA-uRWBoN7k
6. Яке значення мають болота? Для чого їх охороняти? (дайте відповідь кількома реченнями)
7. Штучні водойми.
Випишіть у зошити і запам’ятайте визначення понять «водосховище», «ставок», «канали».
8. Знайдіть на карті атласу і позначте на контурній карті:
Канали: судноплавні – Панамський, Суецький, Північнокримський ( Україна)
9.* Знайдіть на картах за допомогою мережі інтернет: Водосховища: Вольта (Африка).
На Дніпрі – каскад водосховищ: Київське, Канівське, Дніпровське, Каховське, Кременчуцьке.
10. Розкрийте значення водосховищ, каналів, ставків. Запишіть у вигляді таблиці (таблиця додається).

Таблиця складається з 3 колонок
1) Значення каналів    
2) Значення водосховищ    
3) Значення ставків

11. Які штучні водойми є у вашій місцевості? Як їх використовують?
12. На закріплення пограйте в гру «Перший мільйон»
https://learningapps.org/4718484

Матеріали підготували: 
Терещук Наталія Миколаївна, учитель географії Згурівського навчально-виховного комплексу «Гімназія -  загальноосвітня школа І ступеня» Згурівської районної ради Київської області;
Совенко Валерій Володимирович, завідувач кабінету географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «КОІПОПК».

Повністю скачати матеріали заняття з усіма додатками можна у вкладенні нижче: