Дистанційне навчання, географія 11 клас, тема «Сучасні транспортно-логістичні системи як інфраструктурний каркас глобальної економіки. Світовий ринок інвестицій та фінансів. Туризм. Формування «інформаційного суспільства»

Географія, 11 клас, тема заняття  «Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки. Світовий ринок інвестицій та фінансів. Туризм. Формування «інформаційного суспільства»

Шановні учні, батьки та вчителі! Працюючи і навчаючись в нестандартних карантинних умовах, ми звикаємо до віртуального спілкування, намагаємось зрозуміти один одного. І це здорово! Головне, сьогодні: згуртованість, організованість і оптимізм. Ми продовжуємо  надсилати вам  навчальні матеріали, які, сподіваємося,  допоможуть  краще зрозуміти й засвоїти програмовий матеріал, що розміщений в параграфах підручників. Всі розробки навчальних занять для дистанційного навчання продовжуємо розміщувати на сайті, за посиланнням

Тема заняття «Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки. Світовий ринок інвестицій та фінансів. Туризм. Формування «інформаційного суспільства».
Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 25 підручника та опору схему (додається) а також відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=ND6CO9mEg0c та  https://www.youtube.com/watch?v=Kxac1yJ1P38 онлайн  урок

2.  «Зроби вибір»
Яким видом транспорту доцільно перевезти наступні вантажі. Враховуючи при цьому відстань і маршрут:
а) цитрусові із країн Середземномор’я до України;
б) кам’яне вугілля Австралії до Японії;
в) нафту із країн Перської затоки до США;
г) пшеницю із США до Японії;
д) свіжі троянди з Кенії, Еквадору і Колумбії до країн Європи;
е) пшеницю з Ізмаїла (Одеська обл.) – до Угорщини;
є) глинозем (сировина для алюмінієвої промисловості) з Африки – до Миколаєва;
ж) сталь із Маріуполя до Великобританії.
Виділіть типи глобальних транспортно-логістичних систем. Вкажіть їх переваги та недоліки . 

3. Знайдіть на карті атласу (ст.. 39) та позначте на контурній карті світу (додається) провідні торгівельні порти світу. Поясніть особливості їх розташування.

4. Перегляньте інформацію за посиланням
https://ua.sudohodstvo.org/top-7-naybilsh-znachushhih-zavantazhenih-mors...
Вкажіть спеціалізацію світових портів.

4. Позначте на цій же контурній карті найбільші міжнародні фінансові центри.
https://news.finance.ua/ua/news/-/423329/onovleno-rejtyng-najbilshyh-fin...

5. Знайдіть у додаткових джерелах інформації найбільші країни-інвестори України. У які галузі господарства України найдоцільніше здійснювати інвестування ?

5. Поняття «Туристична революція» часто звучить у ЗМІ. Поясніть, які зміни характерні для туризму сьогодні.

6. Позначте на контурній карті певним кольором( на ваш вибір, зазначивши у легенді карти)  країни з найбільшим потоком туристів.
Що найбільше приваблює туристів у цих країнах?
7. Установіть, де знаходяться штаб-квартири соціальних мереж, якими користуються учні вашого класу. ( напишіть у зошит). 
Які переваги та недоліки інформатизації суспільства?

Матеріали підготували:
Терещук Наталія Миколаївна,
учитель географії Згурівського навчально-виховного комплексу «Гімназія - загальноосвітня школа І ступеня» Згурівської районної ради Київської області;
Совенко Валерій Володимирович, завідувач кабінету географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «КОІПОПК».

Повністю скачати матеріали до заняття з усіма додатками можна у вкладенні нижче: