Дистанційне навчання, географія 10 клас, тема «Особливості географічного положення Африки. Природні умови і ресурси. Населення»

Географія 10 клас, тема «Особливості географічного положення Африки. Природні умови і ресурси. Населення»

Добрий  день, шановні учні! 
Карантин триває, тож нам слід  продовжити  дистанційне  навчання.  Сьогодні  до  вашої  уваги нова тема, що зазначена вище. 

Тема уроку: «Особливості географічного положення Африки. Природні умови і ресурси. Населення»
Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 33 підручника (автори Т. Г. Гільберг, І. Г. Савчук, В. В. Совенко).
2. Додатково опрацюйте ОІС (опорно-інформаційні схеми додаються).
3. Виконайте у зошиті схему (схема додається).

Субрегіони Африки
1) Північна Африка    
2) Центральна Африка    
3) Західна Африка    
4) Східна Африка    
5) Південна Африка

4. Користуючись текстом підручника, інтернет-ресурсами, дайте короткі відповіді на питання.
а) Чому деякі кордони країн Африки мають проведені кордони у вигляді прямих ліній?
б) Запишіть монархії Африки.
в) Запишіть федеративні держави Африки.
г) Яка єдина держава Африки належить до високорозвинених?
ґ) Який тип відтворення населення характерний для Африки?
д) Які особливості природно-ресурсного потенціалу країн Африки?
е) Які країни Африки не мають виходу до моря? Як це впливає на їх рівень економічного розвитку?
5. Дайте усні відповіді на питання в кінці параграфа підручника (Рубрика «Знаю і вмію обґрунтувати»).

Матеріали підготували: 
Горовий Олег Володимирович,
учитель географії Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 з вивченням іноземних мов (школа лінгвістики) імені Заріфи Алієвої Ірпінської міської ради Київської області;
Совенко Валерій Володимирович, завідувач кабінету географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «КОІПОПК».

Повністю скачати матеріали до заняття з усіма додатками можна у вкладенні нижче: