Дистанційне навчання, географія 10 клас, тема «Канада» (Варіант 2)

Географія 10 клас, тема «Канада»

Доброго дня, шановні учні! Оскільки карантин продовжується, то ми навчаємося в дистанційному режимі. Сьогодні ми ознайомимося з новою темою, що зазначена вище.
Зверніть увагу, що всі розробки навчальних занять для дистанційного навчання ми продовжуємо розміщувати на сайті за посиланням

Тема заняття «Канада»
Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 31 підручника (автори Т. Г. Гільберг, І. Г. Савчук, В. В. Совенко).
2. Перегляньте відео-урок з поданої теми: https://www.youtube.com/watch?v=3oDdjE1WQO0 
3. Додатково опрацюйте ОІС (додаються).
4. Користуючись ОІС, запишіть у зошит особливості сучасного країни.
5. Виконайте завдання на контурній карті (с. 16).
- позначте межі та назви провінцій та територій Канади;
- нанесіть п’ять найбільших за чисельністю населення міст Канади;
- позначте Західноканадський нафтогазоносний басейн та Західний кам’яновугільний басейн;
- нанесіть на карту райони вирощування пшениці та лісового господарства та хутрового промислу.
- позначте острівні території, які мало, або зовсім не використовуються у господарстві Канади. Підпишіть їх назви.

6. Дайте усні відповіді на запитання у кінці підручника (Рубрика «Знаю і вмію обґрунтувати»).

Успіхів вам, шановні учні! Сподіваємося, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи! 

Матеріали підготували: 
Горовий Олег Володимирович,
учитель географії Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 з вивченням іноземних мов (школа лінгвістики) імені Заріфи Алієвої Ірпінської міської ради Київської області;
Совенко Валерій Володимирович, завідувач кабінету географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «КОІПОПК».

Повністю скачати матеріали до заняття з усіма додатками можна у вкладенні нижче: