Дистанційне навчання, географія 10 клас, тема «Бразилія»

Географія 10 клас
Тема: «Бразилія».
Практична робота №6 Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії.

Доброго дня, шановні батьки, вчителі та учні й учениці десятого  класу! Оскільки карантин, то ми продовжуємо працювати дистанційно.
Виконайте завдання:
1. Пригадайте:
• На які природні ресурси багаті країни Південної Америки?
• Як формувалося населення Південної Америки?
• Які ознаки економіки властиві НІК Азії?
2. Опрацюйте  параграф 27 (Автори В. В Безуглий Г. О. Лисичарова) 
3. Дайте письмово відповіді на питання (4-8 речень):
• Використовуючи текст підручника, географічний атлас (ст. 31) та схему, що наведена,  охарактеризуйте чинники економічного розвитку  Бразилії та поясніть, як вони забезпечили економічне зростання країни? 

Чинники економічного розвитку Бразилії
1) Економіко-географічне положення
2) Природно-ресурсний потенціал
3) Працересурсний потенціал

• Бразилія має надзвичайно високий рівень урбанізації – 85,4 %. Поясніть, які проблеми  виникають в країні та що таке   нетрі – фавели?
• Доведіть, що Бразилія  – індустріально-аграрна країна,незважаючи, що  понад половину ВВП країни припадає на сферу послуг.
• Охарактеризуйте міжнародні зв’язки України з Бразилією.

4.Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?time_continue=21&v=VoKMkvWPPgY&feature=emb...
5 Виконайте Практичну роботу №6 (О. Г. Стадник)

Матеріали підготувала Фесак Людмила Михайлівна, учитель географії ОЗНЗ «Ківшоватський НВК«ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» Таращанської районної ради Київської області.

Повністю скачати всі матеріали до заняття з додатками можна у вкладенні нижче: