"Земля як планета" (Варіант 2)

Тема: «Земля як планета»

ІІ варіант

І рівень 
Завдання з однією правильною відповіддю(0,5 б.).

1. Астрономічна одиниця – це відстань від Землі до Сонця в:
а) 120 млн. км;
б) 150 млн. км;
в) 130 млн. км;
г) 140 млн. км.

2. Колові лінії, які проведені від полюса до полюса і вказують напрямок «північ-південь»:
а) паралелі;
б) екватор;
в) меридіани;
г) полюс.

3. Наслідки обертання Землі навколо Сонця:
а) зміна дня і ночі;
б) зміна пір року;
в) зміна природних зон;
г) зміна клімату.

4. Модель Землі:
а) глобус;
б) карта;
в) план;
г) малюнок.

5. Найродючіші ґрунти на Землі:
а) сірі;
б) коричневі;
в) чорноземи;
г) бурі.

6. Повітря в своєму складі найбільше містить:
а) азоту;
б) кисню;
в) вуглекислого газу;
г) води.

ІІ рівень  
Завдання з кількома правильними відповідями (1 б.).
 

7. Назвіть органічні види добрив:
а) гній;
б) пташиний послід;
в) селітра;
г) торф;
д) калійні;
г) фосфорні.

8. Назвіть частини світу:
а) Америка;
б) Австралія;
в) Африка; 
г) Євразія;
д) Антарктида;
е) Європа;
є) Азія;
ж) Північна Америка.

Завдання на встановлення правильної послідовності. 

9. Назвіть океани, починаючи з найменшого:
а) Атлантичний;
б) Тихий;
в) Північно-Льодовитий;
г) Індійський.

ІІІ рівень  
Завдання на встановлення відповідності (1,5 б.). 

10. 
1. Місяць                              
2. Фази місяця                                                      
3. Місячне затемнення
4. Сонячне затемнення                          

а) зміни видимої із Землі освітленої частини поверхні Місяця
б) природний супутник Землі
в) явище, коли Місяць потрапляє у тінь Землі
г) штучний супутник Землі
д) явище, коли Місяць перебуває між Землею і Сонцем

11.
1. Вода                          
2. Повітря                          

а) здатність підтримувати горіння
б) поганий провідник тепла
в) кипить при температурі 100оС
г) буває в трьох агрегатних станах
д) має в своєму складі 78% азоту
е) є добрим розчинником

ІV рівень  
Дайте відповідь на запитання (3 б.).

12. Що таке прісна вода? Як і чому потрібно берегти прісну воду?

Варіант І за посиланням