Підсумково-узагальнюючий урок "Земля на плані та карті" (урок у віршах)

НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ: Географія, 6 клас
РОЗДІЛ І:  Земля на плані та карті
ТЕМИ: „Способи зображення Землі”, „Градусна сітка Землі. Географічні
координати точок”
ТИП УРОКУ: Урок узагальнення знань з теми «Земля на плані та карті»

АВТОР:  Яніцька Людмила Віталіївна, вчитель географії Кодрянського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» смт. Кодра Макарівського району Київської області

Програма з географії для загальноосвітніх навчальних закладів, К.: Перун, 2005. –  208 с.

МЕТА  УРОКУ: узагальнити знання учнів про план місцевості та географічну карту як способи зображення земної поверхні, удосконалювати вміння школярів щодо визначення географічних координат точок, відстаней, абсолютних та відносних висок точок місцевості, формувати логічне мислення та навички роботи в малих групах, розвивати інтерес до географічних знань.
ОБЛАДНАННЯ: фізична карта півкуль, географічні атласи, ілюстративний матеріал (кросворд у формі гори, картини із зображеннями Ніагарського водоспаду та краєвидів о.Гренландія, плакат із завданям для вивчення топографічних знаків), роздатковий матеріал (конверти із завданнями для груп, картки із  таблицею „Властивості ліній градусної сітки” для кожного учня, макет квітки з завданнями на пелюстках, фішки для визначення порядку виконання завдань учнями)

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ, ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ

Вчитель:
Добрий день, усіх вітаю!
Щоб не вчитись навмання,
До роботи закликаю,
А почнем з повторення.
Повторити тему варто
Ту, що зветься «План і карта».

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ
 

Вчитель:
На початку буде гра,
Називається «Гора».
Ми не згаємо й хвилинки,
Розпочнемо із розминки.
Як розв’яжемо кросворд,
То згадаємо й про спорт.
Ця робота нам не вперше.
Ось моє завдання перше:
(учні за бажанням заповнюють слова кросворду, складеного у формі гори)

1.    
На нашій мові означає:
Той, що навпіл розділяє (екватор).

Повністю скачати матеріал за посиланням "Скачати" нижче: