Контрольна робота з географії для 6 класу за ІІ семестр

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ГЕОГРАФІЇ ДЛЯ 6 КЛАСУ ЗА ІІ СЕМЕСТР

І варіант

I рівень.

Тести (кожне завдання 1 б)

1. Атмосфера це –  

а) нижній шар повітряної оболонки Землі;                    

б) повітряна оболонка Землі;

в) нижній шар тропосфери;           

г) оболонка Землі, яка складається із стратосфери і мезосфери.

2. Лінії, які з’єднують на карті точки з однаковою абсолютною температурою, називаються:

а) ізобари       б) ізобати       в) ізогієти      г) ізотерми

3. Середня солоність поверхневих вод Світового океану становить:

а) 28 проміле            б) 35 проміле            в) 38 проміле            г) 42 проміле

II рівень (кожне завдання 1 б)

4. Визначте правильність твердження:

«Морем вважається будь-яка велика водойма з солоною водою, наприклад Каспійське море».

Так                 Ні

5. Позначте на контурній карті найдовшу річку світу цифрою 1, найповноводнішу річку світу цифрою 2, найважливішу річку України цифрою 3, найбільше за площею озеро світу цифрою 4.

6. Підкреслить із запропонованих об’єктів острови: Гренландія, Ісландія, Камчатка, Сахалін, Мадагаскар, Ява, Аравійський, Сомалі.

III рівень (кожне завдання 1,5 б)

7. Установіть відповідність між частинами Світового океану та вказаними гідрологічними об’єктами.

а) внутрішні моря                1) Гібралтарська, Дрейка

б) окраїнні моря                   2) Чорне, Азовське

в) затоки                                3) Каспійське, Аральське

г) протоки                             4) Баренцове, Японське

5) Мексиканська, Бенгальська

8. Охарактеризуйте географічне положення річки Амазонки за типовим планом.

IV рівень (завдання на 3 б)

9. Як відомо, чотири найдавніші цивілізації світу: “Єгипет, Межиріччя, Індія і Китай – виникли на берегах п’яти великих річок. Назвіть ці річки. Яке значення мають річки в господарській діяльності людей.

 

ІІ варіант

I рівень.

Тести (кожне завдання 1 б)

1. Найбільша частина озону атмосфери зосереджена:

а) у стратосфері;                             

б) мезосфері;

в) тропосфері;                                 

г) у верхніх шарах атмосфери.

2. Позначте назву показника, яким вимірюють атмосферний тиск:

а) бали                                   б) міліметри ртутного стовпчика

в) градуси                              г) м/с

3. Припливні явища виникають у наслідок:

а) змін атмосферного тиску                                   б) змінних вітрів

в) підводних землетрусів                            г) дії Місяця і Сонця

II рівень (кожне завдання 1 б)

4. Визначте правильність твердження:

«Усі елементи природи, які використовує чи може використовувати у майбутньому людина називають природними ресурсами».

Так      Ні

5. Позначте на контурній карті світу цифрою 1-найбільше за площею озеро світу, цифрою 2 - найглибше озеро світу, цифрою 3 – найбільшу річку України, цифрою 4 – найбільше море, яке омиває береги України.

6. Підкреслить із запропонованих об’єктів моря: Гольфстрім, Саргасове, Червоне, Лабрадорська, Західних вітрів, Карибське, Південно-Китайське, Японське.

III рівень (кожне завдання 1,5 б)

7. Установіть відповідність між частинами Світового океану та вказаними гідрологічними об’єктами.

а) моря                                                          1) Гольфстрим, Лабрадорська

б) затоки                                                       2) Карибське, Саргасове

в) течії                                                           3) Магеланова, Беренгова

г) протоки                                                     4) Біскайська, Гудзонова

5) Байкал, Вікторія

8. Охарактеризуйте географічне положення річки Ніл за типовим планом

IV рівень (завдання на 3 б)

9. Крім річок, найважливішими накопичувачами води на суші є озера, болота, водосховища. Розкрийте значення боліт у природі та господарській діяльності людини.